farwellspit - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van moederendochterlubbersen - WaarBenJij.nu farwellspit - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van moederendochterlubbersen - WaarBenJij.nu

farwellspit

Door: helma

22 Februari 2013 | Nederland, Delfzijl

een geweldige week gehad op farwelspit, collingwood,takaka,pohara, motuweka, wat een namen he
veel gewandeld lekker gegeten en alles wat je op een vakantie doet.
daarna begaf de laptop het helemaal een stom baterijtje grrrrr kosten 104 dollar sneuuu
morgen gaan we weer naar esther en Allen en als het een beetje mee zit varen op rotoriti en dan dinsdag naar hamner voor 2 dagen
daarna zijn de 6 weken albijna weer om
en gaan we weer de kou in,
groetjes en liefs Mam, Oma, grootmoeder (willie) en Mam, Oma.(Helma)

• 23 Februari 2013 - 15:28

H.Spithoff:

Hallo daar in n zeeland, het gaat wel goed met jullie zo te lezen,met al die moeilijke namen,
    je moet er bijna een tolk bij hebben.
    Het gaat hier ook naar wens, alleen een beetje koud,maar als jullie terug komen is het alweer iets warmer.
    Wille,een mooi bericht, de twee overige kastanje bomen zijn ook met de grond gelijk gemaakt

Nou dames de groeten aan iedereen die het horen wil.

P S Frouwke Doff is ook overleden.

Groetjes van Ko en Janna

• 27 Februari 2013 - 08:15

Lucretia:

Hoi Allemaal,

Fijn om te horen dat het bij jullie superrr gaat.
    Het einde van de reis begint al een beetje in zicht te komen, net als het mooie weer hier hoop ik :-)
    Als ik jullie verhalen lees moeten jullie wel tonnetje rond zijn geworden van al dat lekkere eten wat jullie daar voorgeschoteld wordt.
    Thuis maar weer aan de Sonja!!
    Hier gaat alles prima, zoals Janna al vertelde zijn de laatste 2 kastanje bomen nu ook gekapt. De stronkjes staan er nog wel. Het lijkt wel kaal hoor als ik uit het keukenraam kijk.
    Je krijgt de groetjes van Eise en Marga.
    Nou luitjes, ik hoor wel van jullie dinsdag hoelaat en waar!

groetjes Lucretia

• 27 Februari 2013 - 17:01

Dini Haaksma:

eindelijk heb ik jullie verslagen kunnen lezen .Harry heeft het net geregeld .Wat een mooie reis ,geniet er maar met volle teugen van deze laatste week . lieve groetjes Dini