aankomst - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van moederendochterlubbersen - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van moederendochterlubbersen - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: helma

24 Januari 2013 | Nederland, Delfzijl

ik had al een heel end geschreven maar plots was alles weg ,zal wel de jetlage zijn
maar al met al we zijn erg goed aan gekomen
gerben stond ons op te wachten op het vliegveld
snel naar hun huis gereden waar brent al bezig was met een heerlijke maaltijd
maar eerst even proosten op een goede reis
na een heerlijke pasta maaltijd met de halve tuin er in (heel gezond dus) erg lekker
een rond leiding over het terein
en toen naar bed en hebben we geslapen als 2 marmotten in winter slaap (gek he)
dag 2
na een lekker ontbijtje en een bakkie koffie voor mij en thee voor mam
zijn we oppad gegaan naar de great escape een wijn boederij maar ook een gallerie van hand gemaakte meubelen en kaas
heerlijk gegeten daar met natuurlijk een proeverij van wijnen
daarna na het strand in kaiteriteri Gerben en ikke heerlijk gezwommen en mam heerlijk op het strand liggen rusten
tegen 16.30 uur weer richting huis nog even boodschappen doen enzz
lekker eten ijsje na
toen nog een mooie wandeling en optijd naar bed

• 24 Januari 2013 - 11:54

Hennie Haaijer:

Dag allemaal, ik wens jullie een hele fijne tijd met elkaar! Geniet van alles wat op jullie pad komt! Groetjes van Hennie (buurvrouw van J,T,A en M)

• 25 Januari 2013 - 21:30

Ko Spithoff:

Dag Willie en de rest van de familie, leuk iets over jullie te lezen
    Wij zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen. Wij wensen jullie een hele fijne tijd met elkaar.
    Geniet er maar lekker van.