okiwie bay - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van moederendochterlubbersen - WaarBenJij.nu okiwie bay - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van moederendochterlubbersen - WaarBenJij.nu

okiwie bay

Door: helma

10 Februari 2013 | Nederland, Delfzijl

dinsdag richting okiwie bay gegaan t/m vrijdag
gelukkig was het daar wat frisser (hihihihihi) erg mooie uitzichten de eerste dag gewoon wat aan gerommeld en genietend van het uitzicht .
woensdag kwam Gerben en zijn we naar het dorpje gelopen via het strand dat kon omdat het eb was schelpen gezocht maar daar toch maar gelaten ach het is het idee van zoeken he
via de weg terug , nou dat was een hele klim, wij holanders zijn ook niks gewend he tis ook bijna allemaal plat bij ons.
tegen de avond wezen vissen op de pier maar niks gevangen daarna de kachel aan voor het warme water en dan kun je ook direct koken heerlijk primitief.
toen gerben weer uitgezwaait en naar bed
jemmig we liggen bijna elke avond voor 10 uur plat.
de volgende dag met de boot er op uit maar dat verhaal vertellen we wel als we thuis zijn .
sávonds heerlijk vis en mossels gegeten
en de volgende dag weer terug naar the wairau,
zaterdag waren we uitgenodigd voor een verjaardag bij de zus van Allen
foei wat een eten maar wel heel lekker
zondag weer richting gerben en brent
vandaag maar weer een luiedag en morgen oppad richting goldenbay
en farwell spit
deze keer gaan mam (willie)en ik samen oppad spannend !!!!
dus tot de volgende keer maar weer